وکیل اداره کار و و مشاور کسب و کار و فروش

مشاوره رایگان کارفرمایان وکیل اداره کار تامین اجتماعی تسویه حساب پرسنل قانون کار و فروش و بازاریابی

۵۹ مطلب در اسفند ۱۳۹۷ ثبت شده است

تبریک سال نو گروه کارفرمانیوز

کارفرمانیوز


با سلام به همراهان ارزشمند سایت کارفرمانیوز فرارسیدن نوروز را به شما کارفرمایان و همکاران عزیز تبریک گفته و سالی سرشار از سلامتی

رونق اقتصادی و پیشرفت در همه ابعاد زندگی و کسب و کار را برایتان آرزومندیم.



مدیریت سایت کارفرمانیوز پایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان 



۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

ویدیوی ارسالی همراهان تیم کارشناسان کارفرمانیوز


کارفرمانیوز - در سال 97 گروه کارشناسان ما داشته های خود را در قالب مشاوره در اختیار حدود 100 شرکت و موسسه و ... قرار دادند که مشخصات کامل آن در کانال همراهان کارفرمانیوز ثبت و به زودی ارائه خواهد شد.در این میان عزیزان مهربانی نقطه نظرات خود را در قالب یک پیام ویدیویی کوتاه در اختیارمان قرار دادند که مهندس غیاثی مدیرعامل شرکت تلاش آسانبر شیراز یکی از آنهاست که ویدیوی ارسالی ایشان در ادامه تقدیم خواهد شد.افتخار ما همراهی شما کارفرمایان عزیز و گرامی است ...





www.karfarmanews.irکارفرمانیوزپایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

تکنیک های افزایش فروش در شرایط رکود


کارفرمانیوز - فروش موضوعی است که همیشه تولیدکنندگان خدمت و کالا دغدغه افزایش آن را دارند که بسیار طبیعی است. چون چرخه تولید و فروش سیکلی است که اگر در فرایند مناسب بیافتد موجبات رشد، توسعه و رونق بنگاه های اقتصادی را فراهم می آورد و یا برعکس اگر در چرخه معیوب فرو افتد می تواند سازمان های اقتصادی را دچار مشکل کرده و حتی تا مرز ورشکستگی و از دور خارج شدن پیش ببرد. در این میان آنچه تولید کنندگان را در نگرانی دائمی نگه می دارد افت فروش است و این موضوع باعث گردیده تمامی سازمان های انتفاعی جهت جلوگیری از کاهش فروش از تلاشی فروگذار نباشند. پس بی مناسب نیست موضوع رکود بازار و افت فروش به عنوان یک نگرانی و دغدغه ی عرضه کنندگان محصولات مورد نگاه جدی و علمی و نیز موشکافانه قرار گیرد. خوشبختانه در ملل پیشرفته مطالعات و تحقیقات علمی و تجربی عمیقی روی موضوع یاد شده صورت پذیرفته است و به تجربیات جالب و عملیاتی قابل توجهی دست یافته اند که با به کارگیری آثار آن تولیدکنندگان توانسته اند در شرایط ناپایدار اقتصادی، فروش محصولات خود را افزایش دهند.

همراهان گرامی در این بخش مبحثی جدید باعنوان «افزایش فروش در شرایط رکود و بازار دشوار» با رویکرد ۲۰ راهبرد فروشندگان برتر جهت ترغیب مشتریان محتاط به خرید را برای شما شرح خواهیم داد که در واقع پاسخ عملیاتی به این چالش اقتصادی می باشد که با ظرافت و زیبایی ویژه به موضوع انواع شیوه های ارتباطی و ترغیب سازی که بر گرفته از روان شناسی کلامی، ارتباطی و انگیزشی بوده، پرداخته شده است. این مبحث با طرح و آموزش ۲۰ راهبرد جهت فروشندگان برای ارتباط با مشتریان در شرایط رکود و شیوه های آگاهی افزایی و ترغیب مشتریان به خرید، به شما همراهان گرامی ارائه خواهد شد. در ذیل ۲۰ راهبرد ارائه شده است:

راهبرد اول: متقاعد کردن مشتریان بی میل به خرید

راهبرد دوم: ایجاد رابطه دوستانه با مشتریان محتاط

راهبرد سوم: با پرسش سوالات مناسب از نگرانی و نیازهای مشتریان بی میل اطلاع پیدا کنید.

راهبرد چهارم: ارائه پیشنهادات خرید کم ریسک به مشتریان محتاط

راهبرد پنجم: رفع ایرادات و ابهامات مشتریان محتاط جهت ترغیب به خرید

راهبرد ششم: پایبندی مشتریان دودل و مردد را به دست آورید.

راهبرد هفتم: ارائه و نمایش فروش جهت ترغیب مشتریان مشکل پسند به خرید محصول

راهبرد هشتم: ارائه طرح پیشنهادی فروش به مشتریان سخت گیر

راهبرد نهم: تهیه فهرستی از مشتریانی که به بهبود و توسعه فروش کمک می کنند.

راهبرد دهم: تمرین خصلت های فروشی که منجر به جذب مشتریان محتاط و مردد می شود.

راهبرد یازدهم: ایجاد تیم فروش مشتری محور

راهبرد دوازدهم: برگزاری برنامه های آموزشی که منجر به افزایش درآمد می شوند.

راهبرد سیزدهم: مربیگری تیم فروش جهت تحقق اهداف فروش

راهبرد چهاردهم: هر جلسه فروش را با هدف افزایش بهره وری تیم فروش تشکیل دهید.

راهبرد پانزدهم: جذب و استخدام فروشندگان برتر برای تیم فروش

راهبرد شانزدهم: قلمروهای فروش را جهت افزایش درآمد تیم های فروش مورد بازنگری و هماهنگی قرار دهید.

راهبرد هفدهم: حراست از ساعات طلایی تیمهای فروش

راهبرد هجدهم: از حداکثر سرمایه های فکری تیم فروش استفاده کنید.

راهبرد نوزدهم: افزایش فروش از طریق برنامه های جبران خدمت انگیزشی

راهبرد بیستم: تشخیص و تقدیر از فروشندگان


افزایش فروش در شرایط رکود


منبع : www.ksykg.com



www.karfarmanews.irکارفرمانیوزپایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

جدول حقوق و مزایای کارگران در سال 98

🚨#فوری



🔺با تصمیم اعضای شورای عالی کار،حداقل دریافتی یک خانوار کارگری با تعداد ۳.۳ نفر در ماه از حدود یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان افزایش یافت. بر این اساس #پایه_حقوق_کارگران_در_سال_۹۸_حدود_۴۰۰_هزار_تومان_افزایش_یافت 


نمایندگان کارگری، کارفرمایی و دولت در دویست و هشتاد و دومین جلسه شورای عالی کار بعد از نشستی چند ساعته که از عصر 27 اسفند ماه97 آغاز شد و تا پاسی از شب به طول انجامید تصمیم به افزایش حداقل دستمزد کارگران از یک میلیون و 114 هزار تومان سال گذشته به یک میلیون و 516 هزار و 100تومان در سال 98 گرفتند.


با توافق نمایندگان کارگری و کارفرمایی شورای عالی کار حداقل دستمزد سال آینده کارگران با افزایش حدود 36.5 درصدی به یک میلیون و 516 هزار و 100 تومان رسید.


همچنین در این نشست حق اولاد به ازای هر فرزند زیر 18 سال به 151 هزار و 600 تومان، حق مسکن 100 هزار تومان، حق بن کارگری 190 هزار تومان و پایه سنوات نیر 70 هزار تومان شد.


در جدول ارائه شده مبالغ پرداختی سال 98 آورده شده است.

جدول دستمزد سال 98


#کارفرمانیوز_پایگاه_اطلاع‌_رسانی_کارفرمایان

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰

اهمیت و نقش هدایای تبلیغاتی در کسب و کار


کارفرمانیوز - تبلیغات دارای بیشترین مخاطبین در لایه‌های اجتماعی، فرهنگی، سیاسی و اقتصادی جوامع است. اگر کمی در اطراف خود، محل کار و یا محیط منزل دقت کنیم، آثار و نشانه‌های تبلیغات به چشم می‌خورد. مبلمان، لوازم برقی، ظروف، دیوارها، تابلوها، وسایل حمل و نقل شهری، پیاده روها و مغازه‌ها پوشیده از رنگ‌ها و نشانه‌هایی از تولیدکنندگان کالاها و خدمات دهندگان هستند. با پیشرفت تکنولوژی، روش‌ها و تکنیک های جدیدی برای تبلیغات به وجود آمد. یک طراح و کارشناس تبلیغات با استفاده از ابزارهای پیشرفته می‌تواند در کمترین زمان انواع تبلیغات را بر روی پلاستیک، کاغذ، سنگ، چوب، فلز و انیمیشن‌های زیبا انجام دهد.هدایای تبلیغاتی یکی از بخش‌های فعالیت در شرکت‌های تبلیغاتی جهت تقدیر و تشکر، اشانتیون، یادبود و یا جلب توجه مخاطب است که امروزه با توجه به اهمیت آن هزینه‌هایی برای هدایای تبلیغاتی در نظر گرفته می‌شود.

هدایای تبلیغاتی در چه مرحله‌ای استفاده می‌شود؟

شما می‌توانید در مرحله یادآوری با تهیه یک هدیه تبلیغاتی خلاقانه و زیبا به مشتری خود به طور مستقیم اعلام نمایید که همراهی وی برای شما ارزشمند بوده و مشتاق حضورش هستید. دلایل متفاوتی برای هدیه دادن وجود دارد: تشکر برای خرید، مراجعه مشتری و یا تشکر از یک کارمند وظیفه شناس.
مهم‌ترین دلیل برای هدیه دادن تقویت روابط شخصی بین هدیه دهنده و هدیه گیرنده است.
شرکت‌ها ارائه هدایای تبلیغاتی را در قالب راهبرد پیش می‌برند. به همین دلیل برخی پاداش وفاداری می‌دهند، بخشی مشوق تهیه می‌کنند، عده‌ای تخفیف داده و آن را هدیه قلمداد می‌کنند و …
هدیه دادن یکی از راه‌های مقرون به صرفه برای ایجاد حس مشارکت و روابط ارزشمند است.
در بخش‌های بعدی به بررسی ویژگی هدایای تبلیغاتی و نکاتی به هنگام ارائه هدیه تبلیغاتی می‌پردازیم.

هدایای تبلیغاتی

ویژگی‌های هدیه تبلیغاتی

ارائه هر نوع هدیه تبلیغاتی فاقد هر نوع پیش شرط است. اگر ماهیت هدیه دادن مشروط بر انجام یک تعهد یا پذیرش مسئولیت در آینده باشد بی شک کمتر کسی علاقه مند دریافت این هدیه خواهد بود.
بهتر است در هدایای تبلیغاتی، المان‌های تبلیغاتی چندان مشخص نباشد چرا که این کار سبب عدم استفاده همیشگی هدیه توسط مخاطب می‌شود. آن کسی که باید بداند این هدیه فاخر از کدام شرکت است خواه‌وناخواه متوجه می‌شود، لذا درج المان‌های درشت و بزرگ و شلوغ منجر به شکست شما از هدف ارائه هدیه شود.
وقتی تبلیغات درج شده روی هدیه در جایگاه نامناسبی یا با اندازه‌ای بیش از حد معمول درج شود، کارایی هدیه را پایین می‌آورد و یا مخاطب تلاش می‌کند لوگو و یا نام شما را به هر وسیله ممکن پاک کند.
از رنگ‌ها و طرح‌هایی برای هدیه خود استفاده کنید که مورد پسند عموم باشد. استفاده از رنگ‌های نا مناسب و طرح‌های عجیب باعث عدم استفاده مخاطب از هدیه تبلیغاتی شما می‌شود و ممکن است هدیه را دور بیندازد.
سعی کنید هدیه‌ای را انتخاب کنید که مورد استفاده مشتریان شما باشد تا همواره شما را به خاطر بیاورند و از اینکه با شما همکاری دارند حس خوبی داشته باشند.
هدیه در ذات اصلی خود برای تلطیف فضای کاری، ماندگاری برند یا محصول و وفادار سازی به مخاطب ارائه می‌شود و همواره اثرات بسیار خوبی در توسعه روابط با مشتریان دارد.
انجمن بین‌المللی محصولات و هدایای تبلیغاتی، مطالعات گسترده و مداومی را در زمینه روابط هدیه دهندگان و هدیه گیرندگان انجام می‌دهد. یافته‌های این تحقیقات حاکی از آن است که شرکت‌هایی که هدیه تبلیغاتی ارائه می‌دهند در مقایسه با شرکت‌هایی که هدیه نمی‌دهند، دو برابر شانس تماس از طرف هدیه گیرنده را دارند و از سویی به تعداد هدایای ارائه شده در اذهان عمومی رخنه کرده است.
هدیه دادن به شیوه صحیح می‌تواند به ایجاد مناسبات خوب بینجامد و حکم خون در زندگی اقتصادی و کسب و کار شما دارد. هرچه هدایای تبلیغاتی کاربردی‌تر و غیر تبلیغی تهیه شود بازخور به مراتب بیشتری خواهند داشت.

اخلاق در هدیه دادن

پیش از هدیه دادن به این نکته توجه داشته باشید که هدیه دهنده و هدیه گیرنده، هر دو در مورد هدیه، دارای سیاست و برنامه می‌باشند. ممکن است برخی از مخاطبان شما هدیه تبلیغاتی را از شما نپذیرند و یا برای دریافت آن نیازمند ایجاد بستر یا فضایی خاص باشند.
دقت داشته باشید اعطای هدیه تبلیغاتی در جریان مزایده یا مناقصه، یک پاسخ منفی قطعی است حتی اگر برگزاری مناقصه یا مزایده در روز خاص و مناسبتی است که اعطای هدیه را می‌طلبد.
اعطای هدایای تبلیغاتی لوکس و گران قیمت در جمعی که مخاطب شما ممکن است معذوریت‌هایی داشته باشد بی شک اثر منفی دارد و از سویی ارائه چنین هدایای و ایجاد تبعیض بین مخاطبین شما ممکن است حرفه کاری شما را دچار مشکل نماید.
اگر در شرایطی هستید که منعی برای هدیه دادن وجود ندارد، سیاست و مقرراتی هم در این بخش نیست، اجازه ندهید هدیه دادن شما، احساس نامناسبی را در مخاطبین به وجود بیاورید چرا که هر اقدامی از سوی شما می‌تواند به تخریب مناسبات شما با دیگران منجر شود.
ارائه هدیه تبلیغاتی به نوعی رفع تکلیف و مسئولیت نیست و از سویی نباید هرگز با بذل و بخشش هدیه، ارزش آن را مخدوش نمایید تا مخاطب گمان کند هدیه‌ای فاقد ارزش دریافت کرده است.
امروزه تبلیغات برندها و تکیه بر رسانه های گران قیمت نمی تواند ضامن پیروزی شما باشد. خلاقیت و نوآوری، توجه به خواست مخاطب و ارائه هدایای تبلیغاتی هدفمند و هوشمندانه می تواند با کمترین هزینه شما را به سر منزل عافیت رساند. در این راه بهره گیری از هدایای تبلیغاتی به عنوان یکی از بازوهای تبلیغاتی و پیشبردی می تواند جایگاه ویژه ای را برای شما در بازار رقم بزند و بهترین اثر را در ذهن عموم خلق و برندتان را جاویدان نماید.




منبع : www.mahaksoft.com



www.karfarmanews.irکارفرمانیوزپایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان
۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰