کارفرمانیوز مرجع مشاوره تخصصی کارفرمایان

مشاوره کسب و کار و فروش و بازاریابی وکیل و مشاور اداره کار مالی و مالیاتی و دیجیتال مارکتینگ

۷ مطلب در اسفند ۱۳۹۸ ثبت شده است

روشهای تبلیغاتی برای جذب مشتری

روشهای تبلیغاتی برای جذب مشتری

جدیدترین تکنیک های تبلیغات برای جلب اعتماد مشتریان

بازاریابی

درگذشته تبلیغات دلار در درجه اول در روزنامه، مجله، رادیو و تلویزیون انجام می شد. اما در طول چند سال گذشته، استراتژیهای تبلیغات و بازاریابی به طور چشمگیری تغییر کرده اند که شامل تاکتیک هایی هستند که یا کاملا دیجیتال و یا ترکیبی از تبلیغات دیجیتال و سنتی می باشند. اینترنت و پیشرفت در فن آوری باعث ایجاد این نوع تبلیغات شده است. گروه های موفق تبلیغات و بازاریابی نسبت به بازار هدف خود، منافع آنها و روش مورد علاقه ی آنها برای دریافت این تبلیغات، شناخت کامل دارند.

 

تبلیغات چاپی


این تبلیغات هنوز به طور کامل از رده خارج نشده اند اما در نوع ارائه و کاربرد تغییراتی را داشته اند. گرافیک ها و طراحی های استفاده شده در این تبلیغات می تواند باعث تحت تاثیر قرار دادن خواننده و ترغیب وی برای بهره گیری از این تبلیغات شود. اگر مخاطبان شما هنوز از نشریات چاپی استفاده می کنند، پس بهتر است از این نوع تبلیغات استفاده کنید. • روزنامه ها - ملی، محلی، اجتماعی، ضد فرهنگی، تجاری
• مجلات - ملی، محلی، تجاری، صنعتی، منافع خاص،
• کتابهای راهنما - صفحات زرد، صنعت، محلی
• ایمیل – نامه به طور مستقیم به مشتری فرستاده می شود.
• کارت های اتوبوس و تاکسی – تبلیغ به صورت متن ساده در عقب اتوبوس یا تاکسی قرار داده می شود.
• بیلبوردها - تبلیغات بزرگ - و "بله" این نوع تبلیغات هنوز هم می تواند موثر باشد.


تبلیغات آنلاین


بسیاری از نشریات در حال حاضر دارای نسخه های آنلاین می باشند و نسل جدیدی از تبلیغات را به بینندگان آنلاین خود ارائه می کنند. تبلیغات آنلاین، فرصت های متنوع تبلیغاتی و استراتژی های همراه آن را فراهم می کند که مبنای مناسبی برای تجزیه و تحلیل میزان اثربخشی گروه های تبلیغاتی محسوب می شود.
• روزنامه ها آنلاین - ملی، محلی، اجتماعی، ضد فرهنگی، تجاری
• مجلات - محلی، منطقه ای، ملی و بین المللی
• وبلاگهای قدرتمند- جذب مشتریان مورد نظر. تبلیغات در این وبلاگ ها می تواند شما را برای جذب مخاطبان مورد نظر خود کمک کند.
• گوگل – بهترین نمونه برای پرداخت آنلاین به ازای هر کلیک بر روی تبلیغات.
• آگهی های متنی – آگهی های نوشته شده در نزدیکی یک موضوع مرتبط
• تبلیغات بومی
• هدف یابی مجدد - تبلیغاتی که کاربرانی که قبلا از وب سایت شما بازدید کرده اند را مورد هدف قرار می دهد.

 

شبکه های اجتماعی


تبلیغات در شبکه های اجتماعی با سایر استراتژی های بازاریابی ادغام می شود و اغلب شامل کمپین ها و گروه های بازاریابی می شود. کمپینهای شبکه های اجتماعی درصورتی که به درستی ایجاد شوند، می تواند بسیار موثر واقع شوند. اما لازم است که پیش از آن مطالعات اولیه انجام شود.
• فیس بوک – ساید بار، پستهای منتشر شده و فیدهای تبلیغاتی، قرعه کشی ها، تبلیغات تلفن همراه
• توییتر - کمپین های تبلیغاتی
• لینکداین - کمپین های تبلیغاتی
• پینترست – پستهای منتشر شده


تلفن همراه


تبلیغات تلفن همراه معمولا با یک کمپین بازاریابی وسیع تر در ارتباط است. رشد تبلیغات تلفن همراه در حوزه ی کسب و کار و بازاریابی غیر قابل انکار است. • تبلیغات موبایل از طریق شبکه های اجتماعی


تلویزیون


تبلیغات تلویزیون همچنان تاثیر گذار و مورد استفاده است اما این نوع تبلیغات نیز به علت گرایش خریداران به سوی سرگرمی ها و اخبار های موجود در فضاهای مجازی، در حال تغییر است. • برنامه نویسی شبکه – شبکه تلویزیون ملی یا محلی
• برنامه نویسی شبکه های ماهواره ای و کابلی - تبلیغات ملی و یا محلی برای مخاطبان خاص بر اساس میزان تماشاگران برنامه ها
• برنامه نویسی محلی- این نوع تبلیغات با توجه به نوع برنامه تلویزیونی، می تواند موثر باشد.
• شبکه های تلویزیونی ایندی - شبکه های تلویزیونی محلی و کوچک که تبلیغات ارزانی را برای جذب مخاطبان خود ارائه می کنند.
• شبکه های بازپخش برنامه های تلویزیون – شبکه هایی که برنامه ها و فیلم های تلویزیونی قدیمی را نشان می دهند که مخاطبان آنها اغلب افراد مسن هستند.
• پخش عمومی – حمایت مالی برخی از شرکت ها از شبکه های تلویزیونی بیش از آنکه بعد تبلیغاتی داشته باشند به منظور بهبود روابط عمومی صورت می گیرند.


رادیو


تبلیغات رادیویی، یک فضای تبلیغاتی معتبر برای کسب و کار و مخاطبان خاص آنها است. بازار هدف خود را شناسایی کرده و شبکه ی رادیویی خود را انتخاب کنید و سپس متناسب با میزان مخاطبان خود، اقدام به برنامه نویسی کنید.
• برنامه نویسی همزمان - ملی یا محلی
• برنامه های خبری و گفتگو - ملی یا محلی
• موسیقی - انتخاب مخاطبان
• برنامه نویسی محلی

 

جامعه / جمع آوری کمک


تبلیغات حمایتی بدون سود که می تواند به صورت های مختلف انجام شود. این تبلیغات معمولاً در ابعاد بزرگتر، به منظور کمک های مالی انجام می شود. کمک های مالی می تواند به صورت جمع آوری پول، کالا یا ارائه خدمات باشد.
• حمایت های مالی
• آگهی بازرگانی
• پوسترها و میلرهای تبلیغاتی
فرصت های تبلیغاتی همیشه در حال تغییرو گسترش است. بازار هدف خود را به خوبی بشناسید. کمپین های تبلیغاتی خود را ایجاد کنید به نحوی که مخاطبان شما به راحتی بتوانند به محصولات و خدمات شما دسترسی داشته باشند.
در نهایت، یک کمپین تبلیغاتی خوب، یک مشتری را از یک کانال تبلیغاتی به کانال تبلیغاتی دیگر سوق می دهد و از این طریق شناخت نسبت به برند شما نیز افزایش می یابد. مشتریان را نسبت به کسب و کار خود آشنا کنید و از این طریق به فروش مجموعه خود کمک کنید.

 

 

منبع : ماهان 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور فروش و بازاریابی و وکیل اداره کار

ارتقای کسب و کار در بحران

محمدرضا مهرپویا کارفرمانیوز

۱ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور فروش و بازاریابی و وکیل اداره کار

برگزاری جلسه تعیین دستمزد کارگران در سال 99

برگزاری جلسه تعیین دستمزد کارگران در سال 99 

جلسه تعیبین دستمزد شورای عالی کار این هفته برگزار می شود.

 

کارگر روزمزد

 

نماینده کارگری شورای عالی کار گفت: برای ما دعوت‌نامه‌ای در مورد برگزاری جلسه شورای عالی کار در روز سه‌شنبه این هفته ارسال شده بود که لغو و به هفته جاری موکول شده است.

علی خدایی در مورد برگزاری جلسه شورای عالی کار در مورد دستمزد، اظهار داشت: آنطور که به ما اطلاع داده‌اند هفته آینده این جلسه برگزار می‌شود.

نماینده کارگری شورای عالی کار افزود: تاریخ دقیق مشخص نیست. یک دعوت‌نامه‌ای برای فردا روز سه شنبه دریافت کرده بودیم که بدلیل اتفاقات اخیر کنسل گردیده است.

وی ادامه داد: اینکه انتظار داشته باشیم در جلسه هفته جاری میزان دستمزد سال ۹۹ تعیین شود بستگی به مواضع طرفین دارد. اگر قرار باشد قانون را اجرا کنیم باید تعیین شود اما اگر بحث چانه‌زنی پیش آید باید ببینیم نتیجه جلسه چه می‌شود.

خدایی گفت: نتیجه جلسه قابل پیش‌بینی نیست.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این احتمال وجود دارد که تعیین دستمزد به سال آینده موکول شود، اظهار داشت: امیدواریم این اتفاق نیفتد. نظر ما این است قبل از شروع سال جدید، حداقل دستمزد سال آینده تعیین شود.

 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور فروش و بازاریابی و وکیل اداره کار

آخرین وضعیت عیدی و پاداش کارگران در سال 98

آخرین وضعیت عیدی و پاداش کارگران در سال 98 

حداقل و حداکثر عیدی پرسنل چقدر است؟

 

اگرچه اسفند ماه واریز عیدی کارگران است اما با این وجود هنوز بسیاری از کارگران موفق به دریافت این مبلغ با نرخ حداقل ۳ میلیون و ۳۲ هزار و حداکثر ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان، نشده اند.

 

عیدی و پاداش

 

پاداش پایان سال یا همان عیدی یکی از تکالیفی است که کارفرماها در کنار واریز حقوق، در روزهای آخر سال ملزم به پرداخت آن هستند که البته مطابق با شنیده‌ها، هنوز بسیاری از کارگران موفق به دریافت عیدی نشده‌اند، این در حالی است که کمتر از دو هفته دیگر سال ۹۸ به پایان می‌رسد.

مطابق با قانون کار، کارفرما مکلف است رقمی بالغ بر دو تا سه برابر میزان پایه حقوق تعیین شده عیدی پرداخت کند. امسال نیز به موجب ماده واحده قانون تعیین عیدی و پاداش سالانه کارگران شاغل در کارگاه‌های مشمول قانون کار مصوب سال ۱۳۷۰ مجلس، حداقل عیدی کارگران دو برابر حداقل حقوق پایه و حداکثر عیدی به شرطی که از مصوبه قانون کار بیشتر نشود، سه برابر پایه حقوق خواهد بود.

در همین راستا، با توجه به اینکه حداقل دستمزد امسال یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان است، کارفرما باید مبلغی به میزان ۳ میلیون و ۳۲ هزار تومان (حداقل) تا ۴ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان (حداکثر) را به عنوان عیدی، به کارگران خود پرداخت کند.

همچنین کارگرانی با عملکرد شش ماهه، مبلغی به میزان یک میلیون و ۵۱۶ هزار تومان (حداقل) و ۲ میلیون و ۲۷۵ هزار تومان (حداکثر) به عنوان عیدی باید دریافت کنند.

کارگران با عملکرد سه ماه نیز، حداقل ۷۵۸ هزار تومان و حداکثر یک میلیون و ۱۳۷ هزار تومان عیدی دریافت خواهند کرد.

گفتنی است؛ طبق آمارهایی که از سوی نمایندگان کارگران گفته می‌شود بیش از ۹۶ درصد قراردادهای کار در حال حاضر موقت است، به این معنا که قراردادها به صورت سفید امضا، کوتاه مدت، سه ماهه، یک ماهه و یک ساله هستند.

 

 

منبع : خبرگزاری مهر 

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور فروش و بازاریابی و وکیل اداره کار

تبدیل تهدید به فرصت

تبدیل تهدید به فرصت

چگونه تهدید را به فرصت تبدیل کنیم

تبدیل تهدید به فرصت

چند سال پیش هنگام اهدا یک جایزه معتبر که برنده آن یک خانم بود. او پشت تریبون رفت و در حالی که همه انتظار داشتند نطقی طولانی کند فقط یک جمله بسیار کوتاه گفت: چارلز متشکرم! جایزه اش را گرفت، آمد پایین و نشست
هیچکس منظور وی را متوجه نشد و در ذهن همه فقط یک سوال باقی ماند: چارلز کیست؟ مگر چقدر به این زن کمک کرده که بابت دریافت چنین جایزه معتبری فقط از او تشکر کرده و نامش را می آورد؟
مدتی بعد وی به یکی از برنامه های پر بیننده تلویزیونی دعوت شد مجری برنامه از او خواست منظورش را از آن جمله بگوید و چارلز را به جهانیان معرفی کند.
وی با لبخندی گفت: سالها پیش من زنی بودم که سواد دبیرستانی داشتم. خانه دار، الکلی و مادر سه کودک که هر سه کمتر از هفت سال سن داشتند. همسرم هم الکلی و بسیار هوسباز بود. هر شب بایک زن به خانه می آمد و گاه با چند زن که جلوی چشم بچه هایم مواد مصرف میکردند و....
و من از ترس از دست دادن همسرم نه تنها به او اعتراضی نمی کردم بلکه همپای او و دوستانش می شدم. از فرزندانم به قدری غافل بودم که اگر دلسوزی همسایه ها نبود هیچکدام زنده نمی ماندند. تا اینکه یک روز ...
همسرم مرا ترک کرد. بی هیچ توضیحی! و من تا امروز نمیدانم که کجا رفت و چرا. ولی یک واقعیت عریان جلوی چشمم بود: من زنی بودم که هنوز 30 سالم نشده بود. الکلی و منحرف بودم. سه فرزند و یک خانه اجاره ای داشتم و هیچ توانایی برای اداره زندگی نداشتم.
روزها گذشت تا اینکه به خاطر نداشتن پول کافی مجبور به ترک الکل شدم و در کمال تعجب دیدم چقدر حالم بهتر است. به مرور کاری کوچک پیدا کرده و خودم زندگی خود و بچه هایم را اداره کردم. بچه ها به شدت احساس خوشبختی می کردند و من تازه می فهمیدم درحق آنها چه ظلمی کرده ام. وقتی دیدم بچه هایم با چه لذتی درس می خوانند و با من همکاری می کنند تا مبادا روزهای سیاه بازگردند من هم شروع به درس خواندن کردم و...
امروز این جایزه در دستان من است. همان دستانی که روزگاری نه چندان دور از مصرف الکل رعشه داشت و هرگز نوازشی نثار کودکانش نکرد. اگر همسرم مرا ترک نمی کرد هرگز به توانایی هایم پی نمی بردم. چون من ذاتا انسانی بی اراده و وابسته بودم.
مجری پرسید: پس چارلز چه زمانی وارد زندگی ات شد و چگونه کمکت کرد؟
زن پاسخ داد: او وارد زندگی من نشد،چارلز همسرم بود از زندگی ام خارج شد!
نتیجه راهبردی:  
داستان فوق یک نمونه واقعی از مدیریت تهدید در زندگی بود . تهدید در ادبیات مدیریت به معنای رویداد یا واقعه ای است که بالقوه دارای مخاطره و خطر است  که اگر به خوبی چاره گشایی نشود اثر مخرب اش واقعیت پیدا می کند یکی از مهارت های مهم در مدیریت استراتژیک  فردی ، سازمانی و حتی کشوری توانایی مدیریت تهدیدات است ؛یعنی با استفاده از منابع و امکانات بالقوه و توانمندی های بالفعل اثر منفی تهدید را خنثی کنی و حتی آنرا به یک فرصت برای رشد و پیشرفت  تبدیل کنی .
بسیاری از افراد معمولی یا مدیران وقتی با تهدید واقعی در زندگی یا محیط کار مواجه می شوند قافیه را می بازند در حالی که افراد توانمند و مدیران شایسته آنرا به خوبی مدیریت می کنند .


مثال :


1- والت دیزنی مالک بسیار موفق دنیای سرگرمی و شادی  Disney World است . این در حالی است که در جوانی وقتی در یک روزنامه محلی کار می کرد به بهانه اینکه ایده و خلاقیت خوبی ندارد از کارش اخراج شده بود اما او  اخراج  اش را که یک تهدید مهم برای پیشرفت شغلی اش بود به خوبی مدیریت کرد و با شناسایی استعدادهای خود و به کارگیری توانمندی هایش اولین شرکت انیمیشن سازی را تاسیس کرد اگرچه این شرکت شکست خورد ولی او راه اش را ادامه داد تا اینکه با والت دیزنی امروز یکی از موفق ترین های عصر کسب و کارهای هنری و سرگرمی در جهان است و شرکت اش بیش از 35 میلیارد دلار ارزش دارد.
2-  بیل گیتس در جوانی با اینکه از دانشگاه اخراج شد اما توانست این تهدید را با آغاز کردن راه و روش جدید و نگاه متفاوت به زندگی مدیریت نماید امروز او ثروتمندترین مرد جهان است که نرم افزارهای تولید شرکت اش در اکثر خانه ها و ادارات مورد استفاده مردم جهان است .

 

 

 

منبع : www.atienegar.drtaftiyan.com

 

۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مشاور فروش و بازاریابی و وکیل اداره کار