کارفرمانیوز - فروش موضوعی است که همیشه تولیدکنندگان خدمت و کالا دغدغه افزایش آن را دارند که بسیار طبیعی است. چون چرخه تولید و فروش سیکلی است که اگر در فرایند مناسب بیافتد موجبات رشد، توسعه و رونق بنگاه های اقتصادی را فراهم می آورد و یا برعکس اگر در چرخه معیوب فرو افتد می تواند سازمان های اقتصادی را دچار مشکل کرده و حتی تا مرز ورشکستگی و از دور خارج شدن پیش ببرد. در این میان آنچه تولید کنندگان را در نگرانی دائمی نگه می دارد افت فروش است و این موضوع باعث گردیده تمامی سازمان های انتفاعی جهت جلوگیری از کاهش فروش از تلاشی فروگذار نباشند. پس بی مناسب نیست موضوع رکود بازار و افت فروش به عنوان یک نگرانی و دغدغه ی عرضه کنندگان محصولات مورد نگاه جدی و علمی و نیز موشکافانه قرار گیرد. خوشبختانه در ملل پیشرفته مطالعات و تحقیقات علمی و تجربی عمیقی روی موضوع یاد شده صورت پذیرفته است و به تجربیات جالب و عملیاتی قابل توجهی دست یافته اند که با به کارگیری آثار آن تولیدکنندگان توانسته اند در شرایط ناپایدار اقتصادی، فروش محصولات خود را افزایش دهند.