بهترین وکیل اداره کار در مازندران کیست

وکیل اداره کار

 

وکیل اداره کار در آمل بابل ساری نوشهر نور و تنکابن

رسیدگی به پرونده های اداره کار در هر اقلیمی با توجه به نوع مناسبات،اعضای رسیدگی کننده در اداره کار مربوطه و ... دارای فرایند مخصوص به خود است که سعی کردیم اطلاعات و تجربیات خود در این زمینه را با توجه به پرونده های بسیاری که بعنوان وکیل اداره کار در جریان آن قرار گرفتیم با شما به اشتراک بگذاریم.

همانطوری که می دانیم حوزه روابط کار یک حوزه تخصصی ست و وکیلی که برای دفاع انتخاب می کنید حتما باید متخصص و کارشناس قانون کار بوده و اطلاعات به روزی در این زمینه داشته باشد.متاسفانه در بسیاری از موارد وکلای حقوقی بدون تخصص و مطالعه وارد یک پرونده اداره کار می شوند و نتیجه درستی به بار نمی آورند.

بنظرم همه ما به درجه ای از آگاهی در اجتماع رسیدیم که با دو دقیقه صحبت تلفنی حتی،پی به تخصص و آگاهی وکیل اداره کار مربوطه ببریم و عدم توجه به این موضوع هم میتواند ما را به بیراهه بکشاند.آگاه باشید کارمند سابق اداره کار بودن هم نمی تواند دلیلی بر خوب بودن وکیل اداره کار باشد.و البته توصیه این است که وکیل مربوطه دارای اطلاعات حقوقی باشد تا از قدرت استدلال در جهت موفقیت موکل بهره مند گردد.

حال که ویژگی های یک وکیل اداره کار خوب را برشمردیم لازم به توضیح است روند رسیدگی در شهرهای مختلف مازندران متفاوت بوده و احتیاج به ذهنیت مناسب برای ورود در پرونده ها دارد.مثلا در آمل به دلیل بافت قبیله ای و آشنا بودن و فامیل بازی و ... بسیاری از شهروندان آملی سعی می کنند وکیل خود را از اقلیم دیگری انتخاب کنند تا شائبه ای در ذهنشان شکل نگیرد.این مسئله در شهرهایی مانند نور نوشهر و تنکابن و ... هم کم وبیش وجود دارد.

رسیدگی به پرونده های اداره کار در شهرهای بابل و ساری و حتی بابلسر نسبت به بقیه نقاط استان خصوصا در هیات تشخیص روند مطلوب تری دارد و در قائمشهر بعلت حضور رییس مطلع به حقوق در مرحله حل اختلاف نسبت به تشخیص موقعیت بهتری دارد.

در هر صورت بهترین وکیل اداره کار در مازندران کسی است که علاوه بر اشراف در حوزه روابط کار از موقعیت جغرافیایی و مناسبات آن آگاه بوده و با در اختیار گرفتن مدارک موکل قبل از شروع رسیدگی دفاع را مهندسی کند تا بتواند بهترین نتیجه ممکن را برای موکل خود به بار بیاورد.

 

در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر با کارشناسان حوزه روابط کار گروه مشاوران کارفرمانیوز مشاوره نمایید.

 

مشاور کسب و کار در مازندران