روال مشاوره کسب و کار و فروش در شرکت ها

اقدامات گروه مشاوران کارفرمانیوز در حوزه کسب و کار

مشاور کارفرما

 

  بسیاری از مشاوران متخصص در حوزه کسب و کار و فروش و بازاریابی از بیان شیوه اجرای مشاوره خود در جهت ارتقای کسب و کار و برند و حتی افزایش فروش خودداری کرده و حتی برنامه خود برای این اتفاقات را قبل از انعقاد قرارداد بصورت کلی ارائه می دهند.اعتقاد بنده بعنوان یک مشاور کسب و کار و فروش و بازاریابی این است که در این زمینه اگر قائل به تخصص هستیم حتی برنامه مکتوب هم نمی تواند شرکت ها را به سرمنزل مقصود برساند و نحوه اجرا و متقاعدسازی پرسنل و مدیران برای اجرای درست برنامه ها از پلن مکتوب بسیار مهمتر و حیاتی تر است.


  شیوه عمل من و همکارانم در گروه مشاوران کارفرمانیوز که در حوزه های مختلف مشاوره کسب و کار،فروش و بازاریابی،روابط کار،دیجیتال مارکتینگ و حوزه آی تی،مشاوره مالی و مالیاتی و ... فعالیت می کنند شفافیت و صداقت در مذاکره،ارائه برنامه ها و نظارت بر اجرای دقیق آن با حضور مشاورین و اعضای اجرایی گروه از بدو تاسیس بوده و سعی خواهیم کرد این هدف را تا انتها دنبال کنیم.
  اولین قدم در ارتقای سطح کسب و کارها برقراری نظم و القا و انتشار تفکر سازمانی در اعضای آن است که هرچند شاید در ابتدا مورد پسند پرسنل و مدیران بی نظم قرار نگیرد اما مشاور کسب و کار و فروش خوب باید اهمیت اجرای این فاکتورها و نفع آن برای شخص و شرکت را برای آنها توضیح داده و مجابشان کند برای اجرای درست اولین گام در کنار مشاور قرار گیرند زیرا هدف همگی یکی است.
  اجرای نطام آراستگی فایو اس و اجرای بازی های سازمانی برای درک بهتر مفهوم تفکر سازمانی و فرایند فروش مثل بازی کاموا،تایید اجتماعی،تحلیل شخصی،داستان سازی و ... اقداماتی برای رسیدن به نظم و تفکر سازمانی ست که در ماه اول مشاوره و با نظارت دقیق قابل اجراست.
  مرحله بعدی تحلیل داده هایی ست که در خلال معضل یابی های صورت گرفته توسط تیم اجرایی مشاور در ابتدا صورت گرفته است.در این مرحله مشاور با برگزاری جلسات متعدد با مدیران و پرسنل سعی در اصلاح ساختار شرکت و تعیین چارت سازمانی،تنظیم چشم انداز و تعیین اهداف و ماموریت های سازمان و در واقع ترسیم نقشه راه شرکت و پرسنل و مدیران می نماید.
  مرحله بعد ورود در مقوله هویت سازمانی در کنار برگزاری جلسات مختلف آموزشی در حوزه های فروش و بازاریابی،زبان بدن و ... با استفاده از متدهای مدرن و بانشاط است که در واقع قدم جدی سازمان برای مقوله برندینگ و گرفتن سهم بیشتری از بازار و در نهایت رسیدن به رهبریت در بازار جهت اعمال قیمت گذاری هزینه ای به جای قیمت گذاری رقابتی است.
  طراحی کمپین های تبلیغاتی و فروش،ورود جدی در مقوله بازاریابی اینترنتی و آموزش تولید محتوا برای حضور پرقدرت تر در فضای مجازی،تعریف چارچوبی برای پرزنت و مذاکره،مکتوب کردن کلیه تصمیمات برای اجرای دقیق تر آن و ... از دیگر اقدامات یک مشاور کسب و کار و فروش در شرکت های خصوصی است.
  واضح است که بر اساس نوع فعالیت،سطح فعالیت و پرسنل،فرایند فروش و بازاریابی و فاکتورهای دیگر، برنامه های مجزا برای شرکت های مختلف در نظر گرفته خواهد شد.
  با توجه به توضیحات ارائه شده،گروه مشاوران کارفرمانیوز از همفکری و مشاوره با شما کارفرمایان گرانقدر استقبال می کند و تمامی تلاش خود را در زمینه ارائه راهکارهای درست جهت ارتقای کسب و کار و فروش به کار خواهد گرفت.

 

 


محمدرضا مهرپویا
موسس و مدیر گروه مشاوران کارفرمانیوز
مرجع تخصصی مشاوره حوزه کارفرمایی کشور

 

 

مشاور کسب و کار در مازندران