مشاوره دادن امر مهمی در تمامی حرفه ها محسوب می شود و وقتی وظیفه ای خطیرتر بنظر می رسد که در حوزه ای چندگانه مثل حوزه کارفرمایی بوقوع بپیوندد.

از انجایی که رسیدن به تخصص در همه حوزه های کارفرمایی مثل روابط کار و بیمه،امور قراردادها،فروش و بازاریابی،شروع و توسعه کسب و کار،امور مالی و مالیاتی،دیجیتال مارکتینگ،حقوقی و ... امری غیرممکن بنظر می رسد نیاز به وجود مرجعی برای فعالیت مشاوره ای در تمامی زمینه های کارفرمایی امری ضروری بنظر می رسد.

تیم مشاوران کارفرمانیوز با تشخیص این نیاز و همکاری چند تن از برترین کارشناسان حوزه های مختلف از حدود دو سال پیش فعالیت رسمی خود را در مازندران آغاز نمود و از طریق سایت و فضای مجازی و مشاوره های حضوری، بیش از صد پروژه مشاوره ای در کشور را با موفقیت انجام داده است.

مدیر این گروه مجرب و کاربلد محمدرضا مهرپویا مشاور حوزه روابط کار و فروش و بازاریابی است که سابقه همکاری با بیش از هفتاد شرکت و موسسه را در کارنامه کاری خود دارد.

 

محمدرضا مهرپویا مدیر کارفرمانیوز

 

به همین بهانه گفتگوی کوتاهی با ایشان انجام داده ایم که در ادامه می خوانید:

 

_ آقای مهندس مهرپویا آیا مرجع دیگری در این زمینه در کشور برای مراجعه کارفرمایان و اخذ کلیه خدمات مشاوره ای موردنیاز،وجود دارد؟ 

 

_ تا آنجایی که اطلاع دارم خیر اما به ضرس قاطع کارفرمانیوز به روزترین و بزرگترین مرجع مشاوره ای حوزه کارفرمایی شمال کشور محسوب می شود و تا امروز خدمات فراوانی در حوزه مشاوره و آموزش از طریق برگزاری سمینارها و کارگاههای مختلف در این منطقه ارائه نموده است که البته در زمینه سمینارها دوست عزیزم مهندس محمد داغمه چی زحمات زیادی متحمل شده که همینجا از ایشان قدردانی می کنم.ضمن این که از مدرس نمونه کشوری دکتر بهزادحسین عباسی و دوست و برادر عزیزم مهندس مهدی سبزعلی پور برای ارائه مشاوره های بی نظیر در حوزه های مربوطه تشکر می نمایم.

 

_ کارفرمایان چگونه می توانند از خدمات مشاوره ای شما بهره مند شوند؟ 

 

کارفرمایان عزیز شمالی می توانند از طریق سایت ما به آدرس www.karfarmanews.ir و شماره تماس های 09901055007 و 09120688420 با ما ارتباط برقرار کنند و مطمئن باشند کارشناسان ما در اسرع وقت پاسخگوی آنها خواهند بود.

 

_ حرف پایانی؟

 

از روزنامه وزین شما بخاطر توجه به ظرفیت های موجود در استان کمال تشکر را دارم

 

 

98/06/24