کارفرمانیوز - با توجه به پایان یافتن عمر تبلیغات محیطی و یا حداقل کاهش تاثیرگذاری آن،استفاده از بستر اینترنت برای بازاریابی و فروش با عنایت به این که ایرانی ها وقت زیادی را برای حضور در فضای مجازی صرف می کنند،می تواند بسیار مقرون به صرفه و تاثیرگذارتر باشد.بازاریابی اینترنتی هم مانند همه علوم دیگر نیازمند آموختن اسلوب صحیح و یافتن راه درست رسیدن به ارتقاست.مشاور دیجیتال مارکتینگ در یافتن این اسلوب راهگشای شما عزیزان است و افتخار داریم در کارفرمانیوز با بهترین مشاور دیجیتال مارکتینگ کشور بهزادحسین عباسی همکاری می نماییم و کارگاهها و سمینارهای زیادی را برگزار نمودیم.
قرار است در دهم مردادماه 98 سمینار بزرگ دیمارک در تهران برگزار گردد که بسیار خشنود
خواهیم شد که شما را در آنجا ملاقات کنیم.اطلاعات تکمیلی را از طریق همین سایت اطلاع رسانی خواهیم کرد.

امروزه در دنیایی زندگی میکنیم که روزانه میلیونها انسان شروع به کار و تجارت می کنند . میلیونها انسان با تفکر متفاوت و خواسته های بیشمار، جذب تفکر انسانها به سوی خود تنها با تبلیغات هدفمند می شوند.    DIGITAL MARKETING  یا همان بازاریابی اینترنتی به انواع تبلیغ محصول / خدمات در بستر اینترنت ،با استفاده از کلیه ابزارها /رسانه های دیجیتال موجود در فضای مجازی می باشد.
 
با استفاده از دیجیتال مارکتیگ برمبنای  متد وشیوه های علمی  روز دنیا میتوان به توسعه کسب و کارها ، کسب جایگاه بهتر و حضور پررنگ تر در بازار نسبت به رقبا ،دریافت سهم ذهن بالاتری از مشتریان وتقویت برند با هدف گذاری و تدوین استراتژی به صورت کاملا موثر دست یافت .  قدم اول برای یافتن راه کاری قابل اعتماد جهت افزایش بازدهی اقتصادی شرکت شما دریافت خدمات مشاوره کسب و کار می باشد
 
وظایف مشاور دیجیتال مارکتینگ
 
-تسلط کامل به تمامی خدمات دیجیتال مارکتینگ
 
-اشراف کامل به روش های دیجیتال مارکتینگ
 
-انتخاب درست استراتژی و همکاری با مدیر محصول.
 
-شناخت بازار هدف  و دسته بندی بازار هدف مربوطه
 
مشاوره دیجیتال مارکتینگ چه فوایدی دارد؟
 
-برنامه ریزی درست در جهت اجرای بازاریابی در فضای مجازی
 
-براورد صحیح  هزینه و  مدت زمان فرایند دیجیتال مارکتینگ
 
برخی از خدمات مشاوره ای در  دیجیتال مارکتینگ :
 
بازاریابی با استفاده از موتورهای جستجو– SEO  یا همان سئو  Search Engine  Marketing
بازاریابی با استفاده از شبکه‏ های اجتماعی(Social Network Marketing)
بازاریابی محتوایی content Marketing
تبلیغات بنری
بازاریابی ایمیلی Email Marketing
بازاریابی در موتورهای جستجو ی Search Engine Marketing
 
دیمارک
 
 
برای موفق بودن در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ به چه چیز هایی نیاز است؟
 
مشابه با هر کار دیگری برای موفقیت در زمینه مشاوره دیجیتال مارکتینگ شما به عنوان یک مشاور باید برخی از فاکتورهای مهم را در نظر داشته باشید. یک مشاور دیجیتال مارکتینگ باید از حیاتی بودن ابزار اینترنت در موفقیت کسب و کار شما با خبر باشد. به عنوان مثال باید بدانید که هر شبکه اجتماعی چه میزان در کسب و کار شما موثر است. لزوما نمی توان از همه پت فرم ها انتظار داشت که موجب افزایش بازدید و فروش سایت شما شوند. پس مهمترین ویژگی که شما باید برای موفقیت در مشاوره دیجیتال مارکتنیگ باید داشته باشید این است که آنالیز و بررسی های خود را به صورت مداوم و هدفمند انجام دهید تا از آخرین تغییراتی که در زمینه دیجیتال مارکتینگ و حوزه رقابتی شما ایجاد می شود آگاه بانید. به این وسیله سات که شما می توانید استراژی های خود را در صورت نیاز تغییر دهید.
 
علاوه بر این که شما باید برنامه ای دقیق برای رسیدن به اهداف داشته باشید، باید اهداف خاصی را برای مشتری تعیین کنید چرا که مشتریان شما بسیار علاقه مند هستند که تنها نتیجه را ببینند زیرا علاقه چندان زیادی به آگاهی از روند طی شده ندارند.
 
چه کسانی نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند؟
 
بدون شک تمام کسب و کارهایی که می خواهند فعالیت خود را در اینترنت نیز آغاز کنند نیاز به استفاده از مشاوره دیجیتال مارکتینگ دارند. اما از کجا باید بدانید که چه زمانی بباید این کار را انجام دهید؟ 
 
به طور کلی شرکت هایی که قصد انجام یکی از کارهای زیر را دارند می توانند از خدمات مشاوره دیجیتال مارکتینگ استفاده کنند :
 
تمایل به افزایش تعداد مشتریان خود دارند.
تعیین تهداف جدید برای فعالیت در فضای مجازی
تعیین برنامه ریزی مدون برای رسیدن به اهداف کوتاه مدت و بلند مدت.
نیاز به استفاده از ابزار آنالیز برای آگاهی از میزان پیشبرد اهداف شما
بهبود ارتباط با مشتریان
آگاهی از شرایط و میزان رقابت و فعالیت رقبای شما
 
امروز شرکت های موفق نیز درحال تغییر روش های کاری خود هستند.  تکنیک های بازاریابی کلاسیک ، از جمله بخش بندی (segmentation) گسترده، کمپین های تک نفره با چندین واسطه و قیف های بازاریابی که از طریق آنها همه مصرف کنندگان در کنار هم قرار می گیرند، در دیجیتال مارکتینگ هیچ جایگاهی ندارند.
 
اگر شرکت شما هنوز عمدتا به روش های کاری که ده سال پیش به شما خدمت کرده است متکی باشد، زمان تغییر سریع، فرا رسیده است.
 
امروز چه روشی در دیجیتال مارکتینگ جواب می دهد؟
 
شرکت های پیشرو در سه بخش سرمایه گذاری می کنند که اساسا مدل بازاریابی را متحول کرده اند:
 
دسترسی به مقدار زیادی از اطلاعات آماری در لحظه، برای استفاده در کمپین ها
توانایی در ایجاد روابط طولانی مدت و چند کاناله با مصرف کنندگان
انعطاف پذیری برای پیاده سازی مفاهیم متعدد و جمع آوری بازخورد آنی از مشتریان
BCG  و بخش تبلیغات فیسبوک با شرکت های برجسته ای در گستره ی وسیعی از صنایع مختلف شریک شدند تا تکنیک های بازاریابی آنلاین پیشرفته را به عنوان یک چالشِ کسب و کار پیاده سازی کنند.  ما در آینده نمونه هایی از شرکت هایی را که افزایش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال را آغاز کرده اند، به اشتراک می گذاریم و تغییراتی را که شرکت ها باید برای کسب ارزش فوق العاده ی دیجیتال مارکتینگ ایجاد کنند، معرفی می کنیم، با ما همراه باشید؛
 
 
 
 
 
www.karfarmanews.irکارفرمانیوزپایگاه اطلاع رسانی کارفرمایان